|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми інклюзія
Відображення результатів від 21 до 40 із 49
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2017 | Інклюзивна освіта учнів з особливими потребами у професійно-технічних навчальних закладах швейного профілю | Нечіпор, С.В.; Грицюк, О.М. |
2021 | Інклюзивна спрямованість розвитку системи освіти в Україні | Демус, Я.В. |
2019 | Інклюзивне навчання: рівні можливості для кожного | Балюк, В.П.; Спірякова, С.В.; Токміленко, О.В.; Чорней, О.Б. |
2021 | Інклюзивний клас: як асистенти вчителя допомагають учням з особливими освітніми потребами | Близнюк, Ю. |
2023 | Окремі аспекти формування інклюзивної компетентності майбутніх вчителів початкової освіти | Олійник, А.; Коваль, Н. |
2022 | Організація ефективної роботи вчителя інклюзивного класу | Хімінець, В.Є. |
2022 | Основні проблеми інклюзивного фізичного виховання дітей з особливими потребами | Гук, Г.; Боднар, І. |
2022 | Особливості закордонного досвіду організації інклюзивного спорту для людей з інвалідністю | Демус, Я.В. |
2022 | Особливості інклюзивного навчання дітей з cиндромом Дауна | Сидорук, І.О. |
2022 | Особливості організації і здійснення інклюзивної позашкільної освіти дітей з особливими потребами | Дорошенко, Є.В.; Цина, В.І. |
2019 | Особливості постпостмодерністського психологізму в сучасному британському романі | Дроздовський, Д.І. |
2024 | Особливості реалізації інклюзивної освіти у рамках фізичної культури | Радовенчик, А.І. |
2020 | Правовий паритет як дієвий засіб захисту дітей із обмеженими можливостями на інклюзивну освіту в умовах ЗЗСО | Бардінова, А.О. |
2020 | Практикум із дисциплін «Основи психокорекції та психоконсультування в умовах інклюзії» і «Основи психотренінгу осіб з тяжкими порушеннями мовлення» | Кононова, М.М. |
2022 | Прикладні методики соціально-педагогічної роботи в інклюзивному освітньому просторі | Котломанітова, Г.О. |
2021 | Проблема готовності майбутніх психологів до роботи в умовах інклюзії | Кононова, М.М. |
2019 | Проблема дезадаптації дітей дошкільного віку із ЗПР до умов інклюзії | Щука, В.М. |
2022 | Проблематика підготовки бакалаврів фізичної культури до діяльності в інклюзивному освітньому середовищі | Демус, Я.В. |
2021 | Професійна етика вчителя інклюзивного освітнього закладу | Матвеєва, Н.О. |
2022 | Психологічна експертиза інклюзивного освітнього середовища: теоретичний аналіз | Буняк, Н.А. |
Відображення результатів від 21 до 40 із 49
|