|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми інклюзивна освіта
Відображення результатів від 21 до 40 із 56
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2021 | Інклюзивна спрямованість розвитку системи освіти в Україні | Демус, Я.В. |
2016 | Інклюзивне навчання дітей з особливими потребами | Атаманчук, Н.М. |
2023 | Інтерактивні технології підготовки педагогів позашкільних закладів до інклюзивної освіти | Лебедик, Л.В. |
2019 | Історичні аспекти впровадження інклюзивної освіти на території України | Томчук, М.В.; Хіля, А.В. |
2012 | Методичні рекомендації для вчителів щодо процедури переходу до інклюзивного навчання дітей з особливими потребами при вивченні природничих дисциплін | Мусієнко, Р.Ю. |
2022 | Міжнародний досвід реалізації інклюзивної освіти на прикладі країн Європи | Греба, І.З.; Леврінц, М.І. |
2022 | Організація ефективної роботи вчителя інклюзивного класу | Хімінець, В.Є. |
2023 | Освітньо-виховні функції дитячого музичного театру в умовах інклюзивної освіти | Лавриш, І.М. |
2020 | Особливості впровадження інклюзивної освіти для осіб із серцево-судинними захворюваннями | Кудінова, А.; Куторжевська, Л.І. |
2020 | Особливості організації занять з музикотерапії в роботі з дошкільниками інклюзивної групи ЗДО | Гришко, О.І.; Клевака, Л.П. |
2020 | Особливості організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти на уроках природничого циклу | Зайцева, І.О.; Руча, А.В. |
2019 | Особливості професійної підготовки вчителя до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітньої школи | Кравець, О. |
2024 | Особливості реалізації інклюзивної освіти у рамках фізичної культури | Радовенчик, А.І. |
2012 | Особливості управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзивного навчання | Лалак, Н.В. |
2016 | Педагогічний досвід підготовки вчителів інклюзивного навчання у Португалії | Рєпка, В.О. |
2021 | Передумови і чинники розвитку дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти (кінець ХХ – перша чверть ХХІстоліття) | Кобобел, А.Є. |
2024 | Підготовка майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти до організації і здійснення інклюзивної освіти в умовах безпечного освітнього середовища | Лебедик, Л.В.; Пустяк, Р.А. |
2020 | Правовий паритет як дієвий засіб захисту дітей із обмеженими можливостями на інклюзивну освіту в умовах ЗЗСО | Бардінова, А.О. |
2021 | Практичні аспекти інклюзивної соціальної взаємодії | Лень, Р.В. |
2019 | Проблема дезадаптації дітей дошкільного віку із ЗПР до умов інклюзії | Щука, В.М. |
Відображення результатів від 21 до 40 із 56
|