DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми вчитель

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 39 до 58 із 280
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Екологічна свідомість майбутнього вчителя як показник його світоглядної ерудиціїТкаченко, А.
2018Емоційне та професійне "вигорання" педагогівКозаренко, Д.А.; Кондель, В.М.
2008Емоційно–почуттєва культура як складова професійної компетентності вчителяКурко, К.В.
2018Емпіричне дослідження стилю педагогічного спілкування як зовнішньої детермінанти соціальної справедливості особистості вчителяКлочек, Л.В.
2018Етапи розвитку шкільного класу як аутопоетичної системиСедих, К.В.
2016Етнопедагогічний аспект професійної майстерності вчителя-вихователяТкаченко, О.М.
2016Європейський і світовий педагогічний досвід та здобутки реформування вищої освітиРибінцева, А.О.
2022Єдність педагогічної теорії і практики у підготовці вчителів: рекомендації щодо активізації роботиІльченко, О.Ю.
2010Єдність теорії і практики при вивченні педагогіки у вищих навчальних духовних закладах XIX – поч. XX ст.Фазан, В.В.
2019Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школиМірошніченко, Т.В.
2017Забезпечення єдності теорії і практики музейно-педагогічної діяльності у процесі підготовки вчителяПусепліна, Н.М.
2020Забезпечення якості реалізації викладачем вищої школи педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців до міжкультурної комунікаціїКоролюк, Л.С.
2019Загальна характеристика проблем сучасного учнівського колективу в умовах початкової школиКулімова, Ю.Г.; Звенігородська, А.І.
2015Запобігання синдрому емоційного вигорання вчителів та майбутніх педагогівБерднікова, М.О.; Білизна, О.В.; Громцева, М.К.
2020Застосування вчителем педагогічної діагностики для підвищення якості навчання учнівСтрельніков, В.Ю.
2013Застосування проблемного навчання як одного з засобів формування пізнавального інтересу у процесі вивчення біологіїСерікова, О.В.
2020Здоров’язбережувальні технології – могутній засіб формування ціннісного ставлення учнів до власного здоров’яШевцова, В.В.
2020Здоровий спосіб життя – невід’ємна складова освітнього процесу на факультеті технологій та дизайнуТитаренко, В.М.
2020Значення професійно-творчої компетентності для майбутнього педагогаМішуровська, А.А.
2020Зона професіного комфорту вчителяГриньова, М.В.; Сагайдак, В.Р.
Відображення результатів від 39 до 58 із 280
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок