DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми вчитель

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 45 до 64 із 280
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Європейський і світовий педагогічний досвід та здобутки реформування вищої освітиРибінцева, А.О.
2022Єдність педагогічної теорії і практики у підготовці вчителів: рекомендації щодо активізації роботиІльченко, О.Ю.
2010Єдність теорії і практики при вивченні педагогіки у вищих навчальних духовних закладах XIX – поч. XX ст.Фазан, В.В.
2019Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школиМірошніченко, Т.В.
2017Забезпечення єдності теорії і практики музейно-педагогічної діяльності у процесі підготовки вчителяПусепліна, Н.М.
2020Забезпечення якості реалізації викладачем вищої школи педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців до міжкультурної комунікаціїКоролюк, Л.С.
2019Загальна характеристика проблем сучасного учнівського колективу в умовах початкової школиКулімова, Ю.Г.; Звенігородська, А.І.
2015Запобігання синдрому емоційного вигорання вчителів та майбутніх педагогівБерднікова, М.О.; Білизна, О.В.; Громцева, М.К.
2020Застосування вчителем педагогічної діагностики для підвищення якості навчання учнівСтрельніков, В.Ю.
2013Застосування проблемного навчання як одного з засобів формування пізнавального інтересу у процесі вивчення біологіїСерікова, О.В.
2020Здоров’язбережувальні технології – могутній засіб формування ціннісного ставлення учнів до власного здоров’яШевцова, В.В.
2020Здоровий спосіб життя – невід’ємна складова освітнього процесу на факультеті технологій та дизайнуТитаренко, В.М.
2020Значення професійно-творчої компетентності для майбутнього педагогаМішуровська, А.А.
2020Зона професіного комфорту вчителяГриньова, М.В.; Сагайдак, В.Р.
2008Ідеї А.С. Макаренка як концептуальна основа формуваня педагогічної майстерності майбутнього вчителя (з досвіду Полтавського державного педагогічного інституту імені В.Г. Короленка 70 – 80 рр. ХХ ст .)Король, Л.Л.
2009Ідеї Івана Франка про місце і значення народної школи в ГаличиніКобель, Л.Ю.
2020Індивідуальне здоров’язбереження і профілактика професійного вигоряння вчителів у колективі: методичні рекомендації для директорів закладів загальної середньої освітиЖара, В.І.
2017Іноваційні підходи до професійної педагогічної підготовки вчителя у світовій практиціШах, І.
2020Інтерактивні методи підготовки майбутнього вчителя Нової української школиСтрижак, Д.О.
2014Інформаційні технології як засіб підвищення фахової майстерності вчителяКузьменко, П.І.
Відображення результатів від 45 до 64 із 280
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок