DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми ігрові технології навчання

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 14 із 14
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Використання ігрових технологій на уроках хімії в інклюзивному класіЧернікова, Н.С.
2021Використання ігрових технологій навчання на уроках інформатикиПоліщук, А.С.; Косовець, О.П.
2015Використання імітаційно-моделюючих ігор при вивченні шкільного курсу біологіїКовальчук, Г.Я.; Монастирська, С.С.
2023Використання сучасних методів навчання інформатики на уроках інформатики у закладах середньої освітиЖуренко, А.О.
2022Впровадження ігрової технології на уроках хіміїПоцяпун, В.О.
2023Ігрові технології на уроках мистецтва в Новій українській школіВовк, Д.
2014Ігрові технології навчання як проблема дослідження у сучасній методиці викладання хіміїКовальчук, Л.О.; Коник, М.Б.; Семенюк, Ю.
2024Ігрові технології як засіб реалізації компетентнісного підходу в навчанні фізичної культури в новій українській школіЗабашта, С.А.
2018Інноваційні технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах I-II рівнів акредитаціїКікто, С.М.
2022Проблема професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до використання інноваційних ігрових технологійПорутчик, О.В.
2017Розвиток інтелектуальних здібностей у дітей дошкільного віку засобами педагогічних інновацій В. ВоскобовичаГазіна, І.О.
2022Специфіка застосування ігрових технологій у STEM-освітіКашуба, В.
2022Сучасні підходи до використання ігрових технологій у процесі навчання математики учнів початкової школиКарапузова, Н.Д.; Білан, Т.
2013Упровадження інтерактивних технологій на уроках біології на прикладі ігрової діяльностіПутря, В.В.
Відображення результатів від 1 до 14 із 14

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок