DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми учитель

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 20 із 62
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Біо(еко)етична діяльність учителя в контексті реформування природничої та соціальної освітніх галузей початкової школиКрамаренко, А.М.
2019В. О. Сухомлинський і Конфуцій: погляд із ХХІ століттяХао, Чжан; Юрʼєва, К.А.
2013Використання інтерактивних технологій про вплив природних факторів на людину при вивченні географії материківКриловець, М.Г.
2019Використання основних ідей В.О. Сухомлинського в системі підготовки учителя сучасної школиКравченко, І.
2018Використання основних ідей В.О. Сухомлинського в системі підготовки учителя сучасної школиКравченко, І.В.; Масло, Ю.
2016Громадянське виховання - основна складова формування майбутнього вчителяКравченко, І.В.; Тур, О.В.
2018Гуманістична концепція Івана Андрійовича Зязюна у вимірах сучасності й майбутньогоСтепаненко, М.І.
2009Директор сучасного навчального закладу – лідер шкільної громадиВасильченко, О.В.
2018Естетичний інтелект учителя у вимірах педагогіки добра Івана ЗязюнаФедій, О.Андр.
2019Етнодизайн-освіта у структурі професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчанняВолоський, В.В.
2016Закономірності розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя під впливом професійної самоосвіти і самовихованняКучерявий, О.І.
2010Значення православного хорового співу у вихованні молодіМаріо, М.Д.
2018Ідея вчителя у педагогічній спадщині академіка Івана ЗязюнаАндрущенко, В.П.
2020Інституалізація ідей та дидактичних моделей підготовки творчого учителя-майстра, професіонала в українській педагогічній традиції на зламі ХХ –ХХІ ст.Гузій, Н.В.
2010Історичний аспект самоосвіти вчителя природничих дисциплінІщенко, В.І.
2022К.Д. Ушинський про основні принципи та зміст навчання у закладах освітиКравченко, І.В.
2017Концепції професійної кар’єри майбутніх учителів у психологічних дослідженняхГончарова, Н.О.
2020Методологические и практические проблемы глубинного познания психикиЯценко, Т.С.
2018Морально-естетична культура особистості педагога у життєво-філософських вимірах академіка Івана ЗязюнаВасянович, Г.П.; Великий, Р.Г.
2022Мотивований учитель – вимога нової української школиІльченко, О.Ю.
Відображення результатів від 1 до 20 із 62
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок