DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми сприйняття

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Безпека та зваженість інформаційної середи як необхідна умова формування внутрішнього світу особистостіБіланов, О.С.; Лисаченко, О.Д.; Біланова, Л.П.; Звягольська, І.В.
2017Життєво-культурологічні смисли творчості професора Оксани РудницькоїВасянович, Г.П.
2020Залежність сприйняття змісту навчання безпеці праці на уроках трудового навчання від індивідуальних особливостей уваги учнівІманова, Севіндж Фазаір кизи
2022Залежність сприйняття змісту навчання охороні праці від індивідуальних особливостей уваги учнівШніткова, Л.С.
2016О перцептивно-логической эволюции русского синтаксиса: управлениеПопов, С.Л.
2020Образ автора у дзеркальних проекціях творуОрлова, О.В.
2017Особливості організації засвоєння знань, умінь і навичок при різних типах педагогічної взаємодії студентів і викладачів у професійній підготовціЦина, А.Ю.
2018Особливості чуттєвого сприйняття урбаністичного просторуЛяпунова, В.; Землянська, А.
2017Пізнавальні особливості сприйняття студентами інформації з охорони праціЦина, А.Ю.
2022Проблема безпекознавства в позаурочній діяльності учнів з трудового навчанняМихайленко, Н.Г.
2015Сприйняття дійсності в розвитку естетичного досвіду викладача образотворчого мистецтваСотська, Г.І.
2009Сприйняття як літературознавча проблема: діалог О. Потебні та Л. ВиготськогоОрлова, О.В.
Відображення результатів від 1 до 12 із 12

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок