DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми психічне здоров’я

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 15 із 15
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Взірець здорової молоді сьогоденняБуняк, Н.А.
2021Вплив екологічних проблем на психічний стан людини в період карантинуЄмець, М.В.
2023Вплив пандемії covid-19 на психічне здоров’я людейНіколаєнко, Я.В.
2018Дослідження особливостей психічного здоров’я студентів у закладах вищої освіти різного спрямуванняПеретятько, Л.Г.
2018Етика впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітнє середовище вищого навчального закладуОніпко, В.В.; Дяченко-Богун, М.М.
2020Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистостіКузікова, С.Б.
2023Забезпечення психічного здоров′я особистості в умовах кризиРибалка, О.Я.; Яланська, С.П.
2021Основні причини виникнення стресових станів у школярів та шляхи їх профілактикиБондар, К.В.; Новописьменний, С.А.
2023Особливості організації освітнього процесу Полтавського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молодіХарченко, О.В.; Сусахіна, Л.В.
2020Паніка як психологічний фактор інформаційної небезпеки особистостіКабанцева, А.В.; Панченко, О.А.
2023Психолого-педагогічні умови збереження психологічного здоров’я дошкільникаПасічніченко, А.В.; Ковалевська, Н.В.
2020Психотренінгові методи підтримки психологічного здоров’я студентської молоді в умовах дистанційного навчанняБулик, В.В.
2020Творчість як джерело психічного здоров’я особистостіЯланська, С.П.
2016Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров’я учнів початкової школиВасилевська, О.І.
2022Формування культури безпеки студентської молоді у сучасних умовахШпилька, М.М.
Відображення результатів від 1 до 15 із 15

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок