DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми особистісно орієнтоване навчання

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 13 із 13
Дата випускуНазваАвтор(и)
2007Гра в організації особистісно орієнтованого навчання на уроках природознавстваГоробець, Н.В.
2018Дослідно-експериментальна перевірка ефективності педагогічних технологій особистісно орієнтованого навчання студентів дизайн-проектуванню виробівЦина, А.Ю.
2008Ідеї А.С. Макаренка в практиці сучасного позашкільного закладуПечерських, Л.Г.; Синягівська, Т.С.
2013Індивідуальний підхід як основа особистісно зорієнтованого навчанняСолод, О.
2011Наукові основи навчально-виховного процесу в сучасній школі за ідеями педагогіки Петера ПетерсенаСтепанюк, А.В.
2019Онлайн-сервіс LearningApps.org як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання студентів математичних дисциплінМедведєва, М.О.; Рудницький, С.О.
2017Освоєння досвіду творчої діяльності за фахом майбутніми лікарями в процесі природничо-наукової підготовкиМакаренко, В.І.
2019Особистісно орієнтований підхід до реалізації міжпредметних зв’язків математики і біофізикиМакаренко, К.С.; Макаренко, В.І.; Макаренко, О.В.
2013Розвиток інтересів учнів - важливий чинник особистісно зорієнтованого навчанняЛитовченко, А.; Лопата, В.
2009Спецкурси як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчанняЄзерський, І.С.; Гуріненко, Н.О.
2021Творчість Ліни Костенко у форматі особистісно орієнтованого та компетентнісного навчанняЛенська, С.В.
2017Урок фізики в системі особистісно орієнтованого навчанняМакаренко, К.С.
2019Формування педагогічної майстерності у студентів факультету фізичного вихованняГригоренко, Г.В.; Григоренко, Д.П.
Відображення результатів від 1 до 13 із 13

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок