DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми методичні рекомендації

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 20 із 59
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016English Summer Camps: Teaching GuidebookЗуєнко, М.О.; Капустян, І.І.
1983А. С. Макаренко в Харькове (методические рекомендации в помощь лектору)Попова, Л.Д.; Корнилов, В.В.; Видченко, А.Г.; Окса, Н.Н.
2021Алгебра і теорія чиселМоскаленко, Ю.Д.; Коваленко, О.В.; Черкаська, Л.П.
2009Англійська мова в лінгвокогнітивній парадигмі. Методичні рекомендації для студентів спеціальності 7.010103 “Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, німецька)”Луньова, Т.В.
2009Англійська мова в лінгвокогнітивній парадигмі. Програма навчальної дисципліни для студентів 1 курсу спеціальностей 6.020203 “Філологія. Мова та література (англійська, німецька)”, 6.020203 “Філологія. Мова та література (німецька, англійська)”.Луньова, Т.В.
2007Антична література. ЕврипідХалчанська, О.В.
1990Антон Семенович Макаренко на УкраинеГетманец, М.Ф.; Силаева, А.С.
2005Археологія України і ПолтавщиниГавриш, П.Я.
2006Взаємодія природи і суспільстваВішнікіна, Л.П.
2014Вивчення фольклористичної спадщини викладачів класичних університетів України (ХІХ – ХХ ст.)Вовк, М.П.
2009Вступ до спецфілології. Методичні рекомендації для студентів 1 курсу спеціальностей “6.020203. Філологія. Мова та література (англійська, німецька)”, “6.020203. Філологія. Мова та література (німецька, англійська)”Луньова, Т.В.
2009Вступ до спецфілології. Методичні рекомендації для студентів, яка здобувають другу вищу освіту за спеціальністю “Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)”Луньова, Т.В.
2007Група battements та її різновидиРева, Я.Г.
2011Етнографія України. Методичні рекомендації для студентів історичного факультетуШаповал, Л.І.
2020Ефективність використання методичних розробок з «охорони праці» при підготовці фахівців сфери обслуговуванняБочар, І.Й.
2020Індивідуальне здоров’язбереження і профілактика професійного вигоряння вчителів у колективі: методичні рекомендації для директорів закладів загальної середньої освітиЖара, В.І.
2001Лекція-концерт як форма активного контролю на заняттях з постановки голосу та музичного інструментуЄвстігнєєва, Н.І.; Глушкова, С.І.
2021Магістерські роботи: методичні рекомендації щодо організації, виконання та захисту кваліфікаційних магістерських робіт для магістрантів спеціальності 012 Дошкільна освітаГнізділова, О.А.; Гришко, О.І.; Вашак, О.О.; Вільхова, О.Г.; Зімакова, Л.В.; Карапузова, І.В.; Коваль, В.М.; Ковалевська, Н.В.; Лукашова, Ю.О.; Манжелій, Н.М.; Пасічніченко, А.В.; Фазан, Т.П.
2008Методика діагностики аксіологічної сфери особистості на уроках музичного мистецтваДем'янко, Н.Ю.; Солоха, З.В.
2011Методичні рекомендації для викладачів музичних училищ щодо викладання авторських спецкурсів у процесі професійної підготовки студентів музичних училищ на основі культурологічного підходуШевченко, О.М.
Відображення результатів від 1 до 20 із 59
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок