DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми комунікативні стратегії

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 3 із 3
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Прагматика авторської позиції в персоналізованому науково-критичному дискурсі (на матеріалі розвідок професора М. І. Степаненка про лінгвокультурну спадщину митців Полтавщини)Маленко, О.
2022Психологічний аналіз комунікативних стратегій маркетологів в залежності від їх особистісних якостейДрюцька, В.О.; Чайкіна, Н.О.
2019Стратегії непрямого комунікативного впливу в заголовках комерційної рекламиНарушевич-Васильєва, О.В.; Чаєнкова, О.К.
Відображення результатів від 1 до 3 із 3

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок