DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми діти дошкільного віку

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 20 із 83
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Analyzing the Nonstandard Sports Equipment as an Efficient Measure of Provoking Pre-schoolers Motor ActivityHnizdilova, O.; Vilkhova, O.; Zimakova, L.; Pasichnichenko, A.; Kovalevska, N.; Гнізділова, О.А.; Вільхова, О.Г.; Зімакова, Л.В.; Пасічніченко, А.В.; Ковалевська, Н.В.
2022Future teacher training to overcome children’s tempo-rhythmic speech disorders by means of ukrainian folk songsSulaieva, N.; Leshchenko, M.; Сулаєва, Н.В.; Лещенко, М.П.
2021Non-Standard Sports Equipment as an Effective Means of Stimulating Motor Activity of PreschoolersHnizdilova, O.; Vilkhova, O.; Zimakova, L.; Pasichnichenko, A.; Kovalevska, N.; Гнізділова, О.А.; Вільхова, О.Г.; Зімакова, Л.В.; Пасічніченко, А.В.; Ковалевська, Н.В.
2021The development of preschoolers’ cognitive and communicative activity in the process of educational and research activities in natureKarapuzova, I.; Sulaieva, N.; Manzhelii, N.; Vashak, O.; Fazan, T.; Карапузова, І.В.; Сулаєва, Н.В.; Манжелій, Н.М.; Вашак, О.О.; Фазан, Т.П.
2022Актуальні проблеми дистанційної освіти дошкільнят в умовах воєнного стануНечипоренко, С.А.
2023Арт-техніки як засіб корекції тривожності у дітей дошкільного вікуПасічніченко, А.В.
2022Взаємодія закладу дошкільної освіти і сім'ї у валеологічному вихованні дошкільниківМанжелій, Н.М.; Фазан, Т.П.
3-тра-2024Використання LEGO технологій як засобу формування відповідального ставлення до довкілля дітей старшого дошкільного вікуКарапузова, І.В.; Дубовик, Ю.О.; Бурсова, С.С.
2022Використання арт-терапевтичних технік у роботі з дітьми дошкільного вікуПасічніченко, А.В.; Ковалевська, Н.В.
2020Використання дидактичних ігор у процесі профорієнтації дошкільниківГнізділова, О.А.; Лукашова, Ю.О.
2016Використання діалогічних методiв навчання у підготовці майбутніх вихователів до формування толерантності дітей дошкільного вікуЛяпунова, В.А.
2018Використання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення в дітей дошкільного вікуБарна, Х.В.; Іванова, В.В.; Касʼяненко, О.М.
2023Використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу національного виховання дітей дошкільного вікуВашак, О.О.; Манжелій, Н.М.; Фазан, Т.П.
2022Використання мультимедійних засобів в освітній діяльності ЗДОШляпкіна, Н.В.
2021Використання педагогічних ідей Софії Русової у процесі формування особистості дитини дошкільного вікуПасічніченко, А.В.
2023Виховання чуйності у дітей дошкільного вікуСтаніченко, О.Ф.
2022Внесок вітчизняних педагогів у розробку питань підготовки дітей дошкільного віку до трудового вихованняТанько, Т.П.; Тарарак, Н.Г.
2019Вплив музичного виховання на формування морально-естетичної культури дітей дошкільного вікуШикирінська, О.
2020Врахування індивідуальних особливостей дітей дошкільного віку з різними типами нервової системи у процесі навчання, виховання та розвиткуГришко, О.І.; Клевака, Л.П.
2022Дидактичні ігри як засіб розвитку просторових уявлень у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовленняДрозд, Л.В.
Відображення результатів від 1 до 20 із 83
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок