DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми дизайнер

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 14 із 14
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Аналіз використання дизайн-обєктів при побудові сучасного інформаційного просторуСорока, Є.
2021Використання ландшафтного дизайну та фітодизайну під час вивчення теми «екологічні чинники та закони» на уроках біології в старшій школіРешетило, І.Г.
2019Забезпечення мотивації до творчості саморозвитку завдяки участі в конкурсах і виставкахМакар, З.Ю.; Швець, О.А.
2017Значення дисциплін інженерно-технологічного спрямування при підготовці майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладахОрлова, Н.С.
2019Інтеграція національного костюма у проектування сучасного одягуОрлова, Н.С.
2022Особливості підготовки майбутнього фахівця при проєктуванні smart-приміщеньГуляєва, Д.С.
2019П'ять правил у дизайні: від практика студентамДядюх-Богатько, Н.Й.
2015Педагогічні технології розв'язання завдань у формуванні характерних рис креативності майбутнього дизайнера, готового до викладацької діяльностіЛазаренко, Н.Ю.
2017Програмне прототипування як перспективний метод розробки дизайн-продуктуБорисенко, Д.В.
2021Професійні компетентності майбутніх дизайнерівГуляєва, Д.С.
2020Розвиток естетичного смаку майбутніх дизайнерів при вивченні кольорознавстваУсенко, О.А.
2022Специфіка професійної підготовки дизайнерів при проектуванні Smart-житлаГуляєва, В.В.
2017Сучасні тенденції дизайну як складової освітньої ланки в галузі педагогічної освітиЧорнусь, С.М.
2015Формування інструментальної компетенції майбутніх дизайнерів шляхом впровадження комп’ютерних технологій у процес професійної підготовкиБутиріна, М.В.; Солод, В.М.
Відображення результатів від 1 до 14 із 14

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок