DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми викладач вищої школи
Відображення результатів від 1 до 16 із 16
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2021 | Аксіологічні пріоритети професійної діяльності викладача вищої школи: традиції та інновації | Хоменко, А.В. |
2013 | Використання інновацій як важливий аспект діяльності педагога ХХІ ст. | Сологуб, Л. |
2019 | Використання провідних ідей В. О. Сухомлинського у підготовці сучасного вчителя (до 100-ліття від дня народження великого педагога) | Батог, Є. |
2022 | Дистанційний курс «тайм-менеджмент у професійній діяльності викладача вищої школи» як цифровий засіб ресурсно-орієнтованого навчання магістрантів | Кононец, Н.В. |
2020 | Забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до організації самостійної роботи студентів на основі використання електронних освітніх ресурсів | Королюк, Р.І. |
2020 | Забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до формування інформаційної культури особистості майбутнього фахівця зв'язку | Литвин, А.М. |
2020 | Забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до формування професійної компетентності майбутніх фахівців у технічному коледжі | Сойка, В.Б. |
2020 | Забезпечення якості формування викладачем вищої школи правової культури майбутніх фахівців на основі принципів інтенсифікації навчання | Гонта, М.С. |
2020 | Забезпечення якості формування знань викладача вищої школи про фізичне здоров'я студента | Гладкова, В.І. |
2015 | Загальнокультурна компетенція як особистісна характеристика викладача вищої школи | Могильник, А.І.; Лелюк, Я.О. |
2017 | Підготовка викладачів вищої школи в умовах магістратури у країнах Європи | Лебедик, Л.В. |
2019 | Підготовка викладачів до формування компетентності фахівця (за педагогічною спадщиною В. Сухомлинського) | Різніченко, Р. |
2021 | Принцип автономного навчання як ключовий принцип реалізації ресурсно-орієнтованого навчання дисципліни «Тайм-менеджмент у професійній діяльності викладача вищої школи» | Кононец, Н.В. |
2022 | Професійна компетентність викладача вищої школи як чинник інноваційних змін в освіті | Семеновська, Л.А.; Даниско, О.В. |
2023 | Флексибільність викладача вищої школи як інваріант професійної компетентності | Хоменко, А.В. |
2019 | Формування ціннісного ставлення майбутніх фахівців до професійної діяльності на основі ідей Василя Сухомлинського | Грищенко, Л. |
Відображення результатів від 1 до 16 із 16
|