DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми викладач вищої школи

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 16 із 16
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Аксіологічні пріоритети професійної діяльності викладача вищої школи: традиції та інноваціїХоменко, А.В.
2013Використання інновацій як важливий аспект діяльності педагога ХХІ ст.Сологуб, Л.
2019Використання провідних ідей В. О. Сухомлинського у підготовці сучасного вчителя (до 100-ліття від дня народження великого педагога)Батог, Є.
2022Дистанційний курс «тайм-менеджмент у професійній діяльності викладача вищої школи» як цифровий засіб ресурсно-орієнтованого навчання магістрантівКононец, Н.В.
2020Забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до організації самостійної роботи студентів на основі використання електронних освітніх ресурсівКоролюк, Р.І.
2020Забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до формування інформаційної культури особистості майбутнього фахівця зв'язкуЛитвин, А.М.
2020Забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до формування професійної компетентності майбутніх фахівців у технічному коледжіСойка, В.Б.
2020Забезпечення якості формування викладачем вищої школи правової культури майбутніх фахівців на основі принципів інтенсифікації навчанняГонта, М.С.
2020Забезпечення якості формування знань викладача вищої школи про фізичне здоров'я студентаГладкова, В.І.
2015Загальнокультурна компетенція як особистісна характеристика викладача вищої школиМогильник, А.І.; Лелюк, Я.О.
2017Підготовка викладачів вищої школи в умовах магістратури у країнах ЄвропиЛебедик, Л.В.
2019Підготовка викладачів до формування компетентності фахівця (за педагогічною спадщиною В. Сухомлинського)Різніченко, Р.
2021Принцип автономного навчання як ключовий принцип реалізації ресурсно-орієнтованого навчання дисципліни «Тайм-менеджмент у професійній діяльності викладача вищої школи»Кононец, Н.В.
2022Професійна компетентність викладача вищої школи як чинник інноваційних змін в освітіСеменовська, Л.А.; Даниско, О.В.
2023Флексибільність викладача вищої школи як інваріант професійної компетентностіХоменко, А.В.
2019Формування ціннісного ставлення майбутніх фахівців до професійної діяльності на основі ідей Василя СухомлинськогоГрищенко, Л.
Відображення результатів від 1 до 16 із 16

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок