DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми взаємодія

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 20 із 45
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Interplay of language and cultureLunyova, T.; Луньова, Т.В.
2019Взаємодія закладів дошкільної освіти з родинами у вихованні чуйностіСтаніченко, О.
2022Взаємодія закладу дошкільної освіти і сім'ї у валеологічному вихованні дошкільниківМанжелій, Н.М.; Фазан, Т.П.
2021Взаємодія психолога і тренера у процесі професійної діяльностіДемус, Я.В.
2019Взаємодія школи і сім’ї підлітка та робота майбутнього психолога із сім’ями підлітків: точки дотикуКобилянська, Т.
2011Взаємодія школи та громади в управлінні школою: європейський досвід та українські перспективиБойченко, К.В.
2014Взаємодія як ключове поняття педагогічного процесуЖданова-Неділько, О.Г.
2018Використання інноваційних форм у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнівПетрик, К.Ю.
2020Використання технологій Едьютейнмент при навчанні хіміїКуленко, Р.А.
2009Виховальні ситуації у взаємодії вчителя й молодшого школяраХоменко, А.В.
2021Вплив на становлення професіоналізму майбутнього управлінця засобами навчальної діалогічної взаємодіїЖданова-Неділько, О.Г.
2021Діалогічна навчальна взаємодія як дидактичний феноменСеменовська, Л.А.; Кікто, С.М.
2016Дослідження репрезентації соціально-політичної кризи в суспільній свідомості жителів України в системно-синергетичному підходіСедих, К.В.
2015Духовна культура управлінця як компонент його професіональної культуриМалаканова, Л.В.; Сорокіна, Г.Ю.
2018Етапи розвитку шкільного класу як аутопоетичної системиСедих, К.В.
2021Комунікативний розвиток дошкільників у сучасному науково-педагогічному дискурсіКравець, Н.С.
2020Можливості Google Classroom у створенні віртуальної взаємодії учасників навчального процесуКриворучко, А.В.
2022Нова українська школа та моделі взаємодії в кризових умовахБалюк, В.О.; Басенко, Р.О.; Білай, Д.В.; Большая, О.В.; Булага, К.М.; Важеніна, І.Л.; Гриньова, М.В.; Губарь, О.Г.; Донченко, В.І; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Князь, О.Г.; Козка, С.Л.; Колєснік, В.В.; Кононец, Н.В.; Кононова, М.М.; Костевський, О.Е.; Кошова, Т.О.; Кравченко, І.П.; Кропивка, О.Г.; Момот, О.О.; Пивовар, Н.М.; Стрижак, Ю.О.; Титаренко, О.О.; Товканець, Г.В.; Товканець, О.С.; Фесенко, Л.М.; Харченко, О.В.
2023Особливості міжособистісної взаємодії майбутніх фахівців технічного профілю з різним типом інтерактивної спрямованостіКукса, Ю.В.
2019Особливості професійної взаємодії психологаМишко, Н.М.; Седих, К.В.
Відображення результатів від 1 до 20 із 45
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок