DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Масовець, Д.Б.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 11 із 11
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Актуальні питання інклюзивної освіти в контексті методики викладання природничих дисциплінМасовець, Д.Б.
2024Вплив забруднення довкілля на рослинний світ: наслідки та заходи захистуМасовець, Д.Б.; Ладур, С.К.; Новописьменний, С.А.
2023Вплив забруднюючих речовин на здоров’я людини та біорізноманіттяМасовець, Д.Б.
2022Інноваційні методи оцінювання рівня успішності навчання студентівМасовець, Д.Б.
2023Методи, технології проведення та оцінка діяльності учнів під час інтерактивних уроків з біологіїМасовець, Д.Б.
2021Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практикаБабенко, І.В.; Барбінов, В.В.; Барбінова, А.В.; Большая, О.В.; Величко, Р.М.; Гриженко, В.В.; Гриньова, М.В.; Гриньова, В.С.; Гриньов, С.Я.; Губарь, О.Г.; Гурська, О.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Кононец, Н.В.; Люлька, Г.А.; Масовець, Д.Б.; Новописьменний, С.А.; Пивовар, Н.М.; Сагайдак, В.Р.; Сас, Н.М.; Ткаченко, А.В.; Харченко, О.В.; Чернецька, В.В.
2023Проблеми формування екологічної культури в сучасному суспільствіМасовець, Д.Б.
2023Розвиток виховного потенціалу учнівського самоврядування за поглядами А. С. МакаренкаМасовець, Д.Б.
2021Розробка проєкту "Створення ХАБу "Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами"Гриньова, М.В.; Масовець, Д.Б.
2022Роль перевірки рівня успішності навчання студентівМасовець, Д.Б.
2023Сучасна модель шкільного навчального природничого експериментуОрловський, О.В.; Масовець, Д.Б.
Відображення результатів від 1 до 11 із 11

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок