DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Browsing by Author Цина, В.І.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 21 to 40 of 40
< previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2008Методична підготовка майбутнього вчителя в процесі навчанняЦина, В.І.
2022Освітні, педагогічні науки: методологія, теорія, практикаБлагова, Т.О.; Бондаренко, Т.С.; Бородай, Е.М.; Жиров, О.А.; Ільченко, О.Ю.; Кобобел, А.Є.; Кононец, Н.В.; Костевський, О.Е.; Кравцова, Н.Г.; Кравченко, І.В.; Лук'яненко, О.В.; Луценко, О.А.; Мокляк, В.М.; Москаленко, О.Ю.; Петренко, Л.М.; Семеновська, Л.А.; Фазан, В.В.; Фазан, Т.П.; Хвостенко, О.В.; Хоменко, А.В.; Цина, В.І.
2022Особливості організації і здійснення інклюзивної позашкільної освіти дітей з особливими потребамиДорошенко, Є.В.; Цина, В.І.
2018Педагогічні технології формування мотиваційної зрілості старшокласниківЦина, В.І.; Коновалов, Є.А.
2024Підготовка майбутніх учителів математики до безпечної професійної діяльності в закладах позашкільної освітиКлязьмін, Р.І.; Цина, В.І.
2024Підготовка майбутнього вчителя до формування в учнів 5–9 класів компетентності з фінансової грамотності в освітньому процесіВоробйов, М.; Цина, В.І.
2014Психолого-педагогічні основи формування особистісно-професійної зрілості майбутніх педагогівЦина, В.І.
2021Психолого-педагогічні проблеми підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти, фахівців образотворчого і декоративного мистецтва в закладах вищої освітиЦина, В.І.; Ботвинко, Я.Г.
2020Рекомендації Міжнародної науково-практичної конференції (до 100-річчя фізико-математичного факультету та 105-річчя Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка “Забезпечення якості вищої освіти в Україні: сучасний стан і перспективи ”Цина, В.І.
2014Розв'язок проблеми особистісно-професійної адаптації майбутніх учителів із позицій усіх зацікавлених сторінЦина, А.Ю.; Цина, В.І.
2017Розвиток громадянської зрілості майбутніх учителів на адаптивному етапі професійної підготовкиЦина, В.І.
2018Структура та особливості формування громадянської відповідальності учнів основної школиВолик, І.; Цина, В.І.
2016Сутність, структура й особливості особистісного розвитку майбутнього вчителяЦина, В.І.
2014Сутність, структура, особливості особистісно- професійної зрілості майбутнього вчителяЦина, В.І.
2013Сучасний стан нормативно-правової бази з питань охорони праці в галузі освітиЦина, А.Ю.; Цина, В.І.
2010Сучасні інноваційні технології навчання студентів та роль педагога в їх реалізаціїЦина, В.І.
2015Технології інтеграції майбутніх учителів в освітньо‐ професійний простір на засадах позитивно‐прийнятних індивідуальних відмінностейЦина, В.І.
2013Упровадження інноваційних методів діяльності в роботу реабілітаційних центрівЦина, В.І.
2024Формування в учнів 5–9 класів розуміння стратегії подолання бідності у процесі предметного шкільного навчанняНедоступ, Г.Г.; Цина, В.І.
2017Формування громадянської зрілості старшокласників засобами інноваційних педагогічних технологійЦина, В.І.
Showing results 21 to 40 of 40
< previous 

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback