DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Харченко, А.С.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 16 до 35 із 35
< назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Особливості соціалізованості дошкільників з різним рівнем схильності до комп’ютерної та ігрової залежностіЮдіна, Н.О.; Харченко, А.С.
2023Подолання психологічної травми та стресових станів внаслідок сімейного насильстваГончарова, Н.О.; Харченко, А.С.
2016Проблеми становлення та розвитку дистанційної освіти в УкраїніХарченко, А.С.
2023Профілактика домашнього насильства в умовах воєнного стануХарченко, А.С.; Гончарова, Н.О.; Юдіна, Н.О.
2008Психодіагностика особистості підліткаГубіна, Т.І.; Заіка, В.М.; Калюжна, Ю.І.; Коваленко, О.Г.; Кравченко, О.Д.; Мирошник, О.Г.; Моргун, В.Ф.; Москаленко, Л.С.; Перетятько, Л.Г.; Тищенко, Н.М.; Тітов, І.Г.; Тітова, Т.Є.; Харченко, А.С.; Чайкіна, Н.О.; Юдіна, Н.О.
2021Психологічне благополуччя студентів з особливими освітніми потребамиГончарова, Н.О.; Харченко, А.С.
2021Психологічний аналіз теорій морального розвитку особистості в психологіїХарченко, А.С.
2020Психологічні особливості особистості підлітків в умовах допрофільної підготовкиХарченко, А.С.
2010Психологічні особливості пам'яті дошкільниківХарченко, А.С.
2016Психологічні особливості самоактуалізації студентів з різним рівнем професійної спрямованостіХарченко, А.С.
2019Психологічні особливості саморегуляції сучасних підлітківХарченко, А.С.
2018Психологічні особливості ставлення до міжнародної академічної мобільності студентів із різною соціокультурною адаптацієюХарченко, А.С.
2017Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров’я сучасних підлітківХарченко, А.С.
2018Психологія розвитку особистості у підлітковому та ранньому юнацькому віціГончарова, Н.О.; Горбенко, Ю.Л.; Калюжна, Ю.І.; Лавріненко, В.А.; Мельничук, М.М.; Мирошник, О.Г.; Мишко, Н.М.; Моргун, В.Ф.; Перетятько, Л.Г.; Рева, М.М.; Седих, К.В.; Тесленко, М.М.; Тітов, І.Г.; Тітова, Т.Є.; Харченко, А.С.; Чайкіна, Н.О.; Яновська, Т.А.
2019Психолого-педагогические критерии и их эффективность при комплектовании классовХарченко, А.С.
2022Синергетичний підхід до процесу навчання школярів у класах з поглибленим вивченням предметів музичного профілюХарченко, А.С.; Гончарова, Н.О.; Гордієнко, А.с.
2020Синергетичний підхід до психологічних процесів у системах різного рівня організаціїМирошник, О.Г.; Чайкіна, Н.О.; Яновська, Т.А.; Тітов, І.Г.; Калюжна, Ю.І.; Перетятько, Л.Г.; Юдіна, Н.О.; Тесленко, М.М.; Клименко, Ю.О.; Харченко, А.С.; Седих, К.В.; Мишко, Н.М.; Єріна, В.В.; Шевчук, В.В.; Мельничук, М.М.; Лавріненко, В.А.; Кравченко, О.Д.; Гончарова, Н.О.
2021Ставлення школярів підліткового віку до здоров’яХарченко, А.С.; Гончарова, Н.О.
2015Творча складова принципів сучасного гуманізму в освітіХарченко, А.С.
2017Творчо-гуманістична спрямованість кар’єрного проектування майбутніх учителівГончарова, Н.О.; Харченко, А.С.
Відображення результатів від 16 до 35 із 35
< назад 

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок