DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Ханнанова, О.Р.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 13 до 31 із 31
< назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Концепція підготовки фахівців у галузі екології в Полтавському національному педагогічному університеті імені В.Г. КороленкаСмоляр, Н.О.; Ханнанова, О.Р.
2016Концепція розвитку територіальної структури регіонального ландшафтного парку «Гадяцький» (Україна)Смоляр, Н.О.; Ханнанова, О.Р.
2013Ландшафтний заказник "Весело-мирське" як осередок лучно-степової рослинності РЛП "Гадяцький" (Полтавська область)Стецюк, Н.О.; Ханнанова, О.Р.
2020Основні джерела забруднення у с. Терешки Полтавського району Полтавської областіХаннанова, О.Р.; Веселовська, Н.С.
2021Основные идеи политика и государственного деятеля Ф.Т. Моргуна о путях реформирования образования в УкраинеПивовар, Н.М.; Ханнанова, О.Р.; Хилинская, Т.В.; Хілінська, Т.В.
2021Основные идеи политика и государственного деятеля Ф.Т. Моргуна о путях реформирования образования в УкраинеПивовар, Н.М.; Ханнанова, О.Р.; Хилинская, Т.В.
2020Особливості використання аудіовізуальних засобів навчання при викладанні курсу «Біогеографія»Ханнанова, О.Р.; Шкура, Т.В.
2019Особливості освітньої програми «Середня освіта природничі науки» на засадах міждисиплінарностіОніпко, В.В.; Ханнанова, О.Р.
2021Педагогіка співробітництва та партнерства - фундамент Нової української школиЛогойда, І.М.; Ханнанова, О.Р.; Хілінська, Т.В.
2011Природні ядра Псільського екокоридору регіональної мережі Полтавщини та можливості їх оптимізаціїСтецюк, Н.О.; Ханнанова, О.Р.
2009Природні ядра Псільського екологічного коридору як складова регіональної екомережіСтецюк, Н.О.; Ханнанова, О.Р.
2018Проблеми сучасної екологіїШкура, Т.В.; Ханнанова, О.Р.
2018Профорієнтація як шлях до успішного професійного самовизначення особистостіГриньова, М.В.; Ханнанова, О.Р.
2021Ранньоквітуючі весняні рослини як об'єкти вивчення у шкільному курсі біологіїЛантухова, Т.М.; Ханнанова, О.Р.
2021Регіональна флора вищих спорових рослин Полтавщини та її особливостіГапон, С.В.; Гапон, Ю.В.; Ханнанова, О.Р.; Іщенко, В.І.
2020Фітосозологічна характеристика ботанічного заказника «Драбинівка» (Полтавська область, Україна)Смоляр, Н.О.; Ханнанова, О.Р.; Шкура, Т.В.
2008Формування в учнів сільських шкіл позитивних мотивів учіння (на прикладі природничих дисциплін)Бєляєва, Н.В.; Ханнанова, О.Р.; Грицька, Т.С.
2011Формування екологічної свідомості студентів екологічних спеціальностей при вивченні навчального курсу "Соціальна екологія"Смоляр, Н.О.; Ханнанова, О.Р.
2020Формування фахових компетентностей у студентів-екологів під час вивчення дисципліни «Вступ до фаху»Ханнанова, О.Р.
Відображення результатів від 13 до 31 із 31
< назад 

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок