DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Лутфуллін, В.С.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 2 до 21 із 26
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Аналіз психологічних поглядів Й. Гербарта в контексті "Педагогічної антропології" К. Д. УшинськогоЯланська, С.П.; Лутфуллін, В.С.
2018Анахронізми й аномалії навчального процесу: шляхи подоланняЛутфуллін, В.С.
2021Аномалії в реалізації методів навчання математики та їх наслідкиЛутфуллін, М.В.; Лутфуллін, В.С.; Матяш, Л.О.
2014Боротьба послідовників Й. Штурма і Я. А. Коменського в історії шкільної освітиЛутфуллін, В.С.
2013Боротьба послідовників Й. Штурма і Я.А. Коменського в історії шкільної освітиЛутфуллін, В.С.
2014Випереджальний розвиток навчально-пізнавальних інтересів учнів як вирішальна умова успішного навчанняЯланська, С.П.; Лутфуллін, В.С.
2019Внесок Д. Пойа в розвиток методики викладання математикиЛутфуллін, М.В.; Лутфуллін, В.С.
2016Єдність морального і трудового виховання в цілісному педагогічному процесіЛутфуллін, В.С.
2013Запровадження цілісного підходу до вдосконалення навчально-виховного процесуЛутфуллін, В.С.
2008Запровадженя і розвиток ідей педагогічної антропології у виховній системі А. МакаренкаЛутфуллін, М.В.; Лутфуллін, В.С.
2011Із міжнародного методологічного семінару «Андрагогіка в системі педагогічних наук: методологія, теорія, практика» (підсумковий документ)Бойко, А.М.; Лутфуллін, В.С.
2010Концепція усунення навчальних перевантажень у дидактичних дослідженнях ХХ ст.Лутфуллін, В.С.
2012Методологічні засади науково-педагогічної діяльності Я.А. КоменськогоЛутфуллін, В.С.
2015Навчальні перевантаження - катастрофічна загроза здоров’ю школярівЛутфуллін, В.С.
2018Норми й аномалії навчальної діяльності школярівСтепаненко, М.І.; Лутфуллін, В.С.
2020Нормування навчальної діяльності школярів і студентів як провідний чинник піднесення якості освітиЛутфуллін, В.С.; Лутфуллін, М.В.
2021Педагогічні й психофізіологічні аспекти нормування навчальної діяльності школярівЛутфуллін, В.С.; Лутфуллін, М.В.; Пилипенко, С.В.
2022Перспективні напрями піднесення якості шкільної математичної освітиЛутфуллін, М.В.; Лутфуллін, В.С.; Матяш, Л.О.
2014Погляди Г. Сковороди на моральне виховання в контексті цілісного розвитку особистостіЛутфуллін, В.С.
2015Погляди І. Франка на розвиток системи освіти в УкраїніКравченко, І.В.; Лутфуллін, В.С.
Відображення результатів від 2 до 21 із 26
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок