DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Колос, Ю.З.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Використання асоціативних карт свідомості при вивченні іноземної мови професійного спрямуванняКолос, Ю.З.
2010Емпіричний досвід А.С. Макаренка в стратегії управління дитячим закладом особливого типуКолос, Ю.З.; Пашко, Л.Ф.
2013Зміст професійної компетентності вихователя у педагогічній спадщині А.С. МакаренкаКолос, Ю.З.
2014Ідеї А.С. Макаренка в контексті компетентнісно орієнтованої освітиКолос, Ю.З.; Пашко, Л.Ф.
2021Методологічні основи педагогіки А.С. Макаренка та гуманістичні орієнтири сучасної освітиКолос, Ю.З.; Пашко, Л.Ф.; Василець, Ю.В.
2009Особистісно орієнтований підхід до формування інформаційно-технологічних компетентностей майбутніх перекладачівКолос, Ю.З.
2008Педагогіка А.С. Макаренка та сучасні орієнтири соціального захисту дітей та молодіСимоненко, Л.І.; Пашко, Л.Ф.; Колос, Ю.З.
2021Педагогіка нового століття в умовах боротьби по усуненню шкідливих звичок: алкоголізму, паління та наркоманіїПашко, Л.Ф.; Колос, Ю.З.; Василець, Ю.В.
2015Педагогічна спадщина А.С. Макаренка в контексті акмеологічної освітиКолос, Ю.З.; Пашко, Л.Ф.
2021Правова компетентність громадян України як потужний засіб захисту честі та гідності від насильства, здійсненого у таких формах його прояву як «наклеп» та «образа»Бардінов, О.В.; Бардінова, А.О.; Колос, Ю.З.; Пашко, Л.Ф.
2011Самоврядування в контексті теорії колективу А.С. МакаренкаКолос, Ю.З.; Пашко, Л.Ф.
2012Філософські аспекти педагогіки А.С. Макаренка у контексті управління дитячим коллективомКолос, Ю.З.
Відображення результатів від 1 до 12 із 12

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок