DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Дяченко-Богун, М.М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 40 до 59 із 94
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Методика використання експериментальних технологій, а саме STEM-освіти на уроках з природничих наук: анатомія, фізіологія та екологія людиниХаміна, А.В.; Дяченко-Богун, М.М.
2023Методика навчання біологіїДяченко-Богун, М.М.
2023Методика навчання біології: методичні рекомендації для виконання лабораторних і самостійних робіт з навчальної дисципліниДяченко-Богун, М.М.
2017Методична підготовка майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров'язбережувальних технологій у закладах освітиДяченко-Богун, М.М.
2023Методичні вказівки до проведення практичних занять з навчальної дисципліни «Природоохоронний контроль та екологічне інспектування» для підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 101 ЕкологіяШкура, Т.В.; Дяченко-Богун, М.М.
2023Методичні рекомендації для виконання практичних і самостійних робіт з навчальної дисципліни "Cистемний аналіз якості навколишнього середовища"Дяченко-Богун, М.М.; Гомля, Л.М.
2023Міждисциплінарність як інноваційний підхід при викладанні природничих наукДяченко-Богун, М.М.; Гомля, Л.М.; Шкура, Т.В.; Рокотянська, В.О.; Орловський, О.В.
2021Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практикаБабенко, І.В.; Барбінов, В.В.; Барбінова, А.В.; Большая, О.В.; Величко, Р.М.; Гриженко, В.В.; Гриньова, М.В.; Гриньова, В.С.; Гриньов, С.Я.; Губарь, О.Г.; Гурська, О.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Кононец, Н.В.; Люлька, Г.А.; Масовець, Д.Б.; Новописьменний, С.А.; Пивовар, Н.М.; Сагайдак, В.Р.; Сас, Н.М.; Ткаченко, А.В.; Харченко, О.В.; Чернецька, В.В.
2020Модель підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій у ЗВОДяченко-Богун, М.М.; Дмитренко, Н.А.
2021Модернізація системи професійної підготовки майбутніх педагогів на природничому факультетіДяченко-Богун, М.М.
2013Науково-дослідна діяльність старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів як засіб природоохоронного вихованняДяченко-Богун, М.М.
2014Ноосферна модель В.І. Вернадського як основа формування екологічної свідомості молодіДяченко-Богун, М.М.
2018Озеленення урбанізованих територійШкура, Т.В.; Дяченко-Богун, М.М.
2008Організація науково-дослідної діяльності учнів з екології в загальноосвітніх навчальних закладахДяченко-Богун, М.М.
2015Основні компоненти здоров’язберігаючих технологій в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладуДяченко-Богун, М.М.
2015Основні компоненти і функції здоров'язбережувальної освітньої технології як базис формування здорового способу життя майбутніх вчителів біологіїДяченко-Богун, М.М.
2021Основні напрямки модернізації підготовки майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльностіДяченко-Богун, М.М.; Міхеєнко, О.І.; Гафіяк, А.М.
2022Основні чинники формування культури здорового способу життя особистостіДяченко-Богун, М.М.
2014Особистісний зміст навчання як базовий принцип створення здорового середовища в школіДяченко-Богун, М.М.
2023Особливості реалізації практик у системі професійної підготовки майбутніх екологівШкура, Т.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Гомля, Л.М.; Рокотянська, В.О.; Орловський, О.В.
Відображення результатів від 40 до 59 із 94
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок