DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Даниско, О.В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 27 до 38 із 38
< назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Ставлення викладачів до впроваження змішаного навчання у процес професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури: емпіричний аналізДаниско, О.В.; Семеновська, Л.А.
2022Сутність поняття «змішане навчання»Даниско, О.В.
2022Сучасні педагогічні технології проєктної діяльності як основа науково-дослідницької компетентності майбутніх військових фахівцівКорносенко, О.К.; Даниско, О.В.; Бухун, А.
2023Трансверсальні компетентності магістрів як вимога сучасного ринку праціКорносенко, О.К.; Даниско, О.В.; Бондаренко, В.В.
2014Трудове виховання особистості в педагогічній творчості О. БутовськогоДаниско, О.В.
2021Удосконалення предметно-методичної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчанняДаниско, О.В.
2022Фітбол-гімнастика при порушеннях поставиКорносенко, О.К.; Даниско, О.В.; Демус, Я.В.
2009Формування здорового способу життя в педагогічній спадщині О.Д. БутовськогоДаниско, О.В.
2017Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів фізичної культури як передумови підвищення якості освітиДаниско, О.В.; Свєртнєв, О.А.
2022Характеристика SAMR-технології та рівнів її використання для покращення змішаного навчання у закладах вищої освітиДаниско, О.В.
2019Характеристика методів професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчанняДаниско, О.В.; Семеновська, Л.А.
2019Якість змішаного навчання як чинник підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культуриДаниско, О.В.
Відображення результатів від 27 до 38 із 38
< назад 

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок