DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Гриньова, М.В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 109 до 128 із 145
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2008Реалізація виховних ідей Л.М. Гомля, А.С. Макаренка : історія та сучасний станГриньова, М.В.
2010Реформа системи середньої освіти в УРСР та сучасній Україні: історичні паралеліГриньова, М.В.; Кругляк, І.С.
2021Розвиток екологічної культури здобувачів освіти засобами вивчення флористичної спадщини І.П. Котляревського у вимірі «Нової української школи»Гриньова, М.В.; Оніпко, В.В.
2015Розвиток конкурентних переваг діяльності колективу Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка засобами фінансового забезпеченняГриньова, М.В.
2007Розвиток наукової творчості студентів природничого факультету Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. КороленкаПащенко, В.О.; Гриньова, М.В.
2014Розвиток творчості школярів у процесі вивчення шкільного курсу біології. Система «Дидактосервіс»Гриньова, М.В.; Яланська, С.П.
2017Розвиток творчості школярів у процесі вивчення шкільного курсу біології. Система «Дидактосервіс»Гриньова, М.В.; Яланська, С.П.
2021Розробка проєкту "Створення ХАБу "Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами"Гриньова, М.В.; Масовець, Д.Б.
2021Саморегуляція навчальної діяльності та професійний розвиток студентської молодіГриньова, М.В.; Кононова, М.М.
2021Саморегуляція навчальної діяльності та професійний розвиток студентської молодіГриньова, М.В.; Кононова, М.М.
2012Саморегуляція як основа розв’язування педагогічної ситуаціїГриньова, М.В.
2021Сім стратегічних ліній спільного піклування про Короленківську родинуГриньова, М.В.
2009Спадщина А.С. Макаренка і педагогічні пріоритети сучасності: 1991-2008 р.р.Гриньова, М.В.
2022"Сродна праця" як оновний принцип вибору старшокласниками педагогічної професіїГриньова, М.В.; Гомля, Л.М.; Сагайдак, В.; Ковальчук, А.
2014Становлення і розвиток природничого факультету (1991-2014 рр.)Гриньова, М.В.; Кращенко, Ю.П.
2006Створення електронного підручника з курсу: "Педагогічні технології: теорія та практика" у вимірах біоетикиГриньова, М.В.; Вовк, К.О.
2013Створення розвивального середовища для інтелектуально-обдарованих студентів на природничому факультеті ПНПУ імені В.Г. КороленкаГриньова, М.В.
2023Структурні компоненти дослідницької компетентності майбутніх керівників закладів загальної середньої освітиГриньова, М.В.; Величко, Р.М.
2023Сучасний стан підготовки бакалаврів електронної інформації та технологій в університетах Китайської Народної РеспублікиГриньова, М.В.; Бунецька, І.М.
2017Сучасні підходи до формування професійно-мовленнєвої компетентності студентів вищих навчальних закладівГриньова, М.В.; Варданян, А.О.
Відображення результатів від 109 до 128 із 145
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок