DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Гриньова, В.С.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 4 до 16 із 16
< назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Лікування і музикотерапіяГриньова, В.С.
2015Методи здоров'язбережувальної діяльності навчального закладуГриньова, В.С.
2018Механізм емоцій та цого вплив на навчання студентської молодіГриньова, В.С.
2021Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практикаБабенко, І.В.; Барбінов, В.В.; Барбінова, А.В.; Большая, О.В.; Величко, Р.М.; Гриженко, В.В.; Гриньова, М.В.; Гриньова, В.С.; Гриньов, С.Я.; Губарь, О.Г.; Гурська, О.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Кононец, Н.В.; Люлька, Г.А.; Масовець, Д.Б.; Новописьменний, С.А.; Пивовар, Н.М.; Сагайдак, В.Р.; Сас, Н.М.; Ткаченко, А.В.; Харченко, О.В.; Чернецька, В.В.
2015Музикотерапія як складова здоров’язбережувальної технології виховання студентської молодіГриньова, В.С.
2019Народний фольклор як засіб музикотерапії студентської молодіГриньова, В.С.
2021Національно-патріотичне виховання школярів в Новій українській школіВеличко, Р.М.; Гриньова, В.С.
2019Організація освітнього середовища в педагогічному університеті для реалізації реформи «Нова українська школа»Гриньова, В.С.
2021Педагогіка щастя як здоров'язбережувальна педагогічна технологіяГриньова, В.С.
2017Праці Яна Амоса Коменського про здоров'я дітейГриньова, В.С.
2020Розвиток емоційного інтелекту у майбутніх вчителів засобами музичних творівГриньова, В.С.
2016Сміхотерапія як оздоровча технологія студентської молодіГриньова, В.С.
2020Створення зони комфорту для вчителя в Новій українській школіСагайдак, В.Р.; Гриньова, В.С.
Відображення результатів від 4 до 16 із 16
< назад 

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок