DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Атаманчук, Н.М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 10 до 29 із 71
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Влияние средств массовой коммуникации на психическое развитие личностиАтаманчук, Н.М.
2017Вплив дорослих на розвиток в обдарованої дитини оцінного ставлення до себеАтаманчук, Н.М.
2017Вплив оцінювального ставлення дорослих на розвиток самооцінки в обдарованої дитиниАтаманчук, Н.М.
2016Вплив телебачення на свідомість та психіку студентської молодіАтаманчук, Н.М.
2009Діагностика творчої обдарованостіАтаманчук, Н.М.
2012Дослідження творчих проявів учнівАтаманчук, Н.М.
2016Емоційне неблагополуччя дитини дошкільного вікуПасічніченко, А.В.; Атаманчук, Н.М.
2021Етика і психологія ділового спілкуванняАтаманчук, Н.М.
2020Загальна психологія: навчальні завдання для тестового контролю знань студентівЯланська, С.П.; Атаманчук, Н.М.
2016Інклюзивне навчання дітей з особливими потребамиАтаманчук, Н.М.
2014Комп’ютерна залежність підлітківАтаманчук, Н.М.
2021КонфліктологіяАтаманчук, Н.М.
2023Кризова психологіяАтаманчук, Н.М.
2008Методичні рекомендації до самостійної роботи з курсу “Загальна психологія”Атаманчук, Н.М.
2018Мотивація до навчання студентів педагогічного закладу вищої освітиАтаманчук, Н.М.; Курило, Ю.
2009Навчально-виховні аспекти розвитку обдарованих дітейАтаманчук, Н.М.
2017Навчання у ВНЗ – освіта для сталого розвиткуАтаманчук, Н.М.
2016Обдарована дитина в сім'їАтаманчук, Н.М.
2014Особенности учебно-воспитательной работы с одаренными детьми младшего школьного возрастаАтаманчук, Н.М.
2011Особливості діагностики обдарованості дітейАтаманчук, Н.М.
Відображення результатів від 10 до 29 із 71
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок