DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >

Перегляд зібрання за групою - Автори Фазан, В.В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 14 із 14
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Вивчення педагогіки у вищих навчальних духовних закладах України (поч. XIX – 20-ті роки XX ст.)Фазан, В.В.
2011Духовні цінності в системі сучасного вихованняФазан, В.В.
2010Єдність теорії і практики при вивченні педагогіки у вищих навчальних духовних закладах XIX – поч. XX ст.Фазан, В.В.
2012Організація і структура освітнього процесу в навчальних закладах православних Лавр України (XVIII - поч. XIX ст.)Фазан, В.В.
2016Освітній процес в духовних навчальних закладах православних Лавр України (ХVІІІ - поч. ХІХ ст.)Фазан, В.В.
2014Педагогічна просвіта у вищих духовних навчальних закладах при Лаврах України (ХІХ - поч. ХХ ст.)Фазан, В.В.
2010Передумови вивчення педагогіки в духовних навчальних закладах XIX – поч. XX ст.Фазан, В.В.
2011Передумови вивчення педагогіки як навчального предмета в духовних академіях України (перша половина XX ст.)Фазан, В.В.
2014Політехнізм у діяльності Лавр України: від минулого до сьогоденняФазан, В.В.
2013Просвітництво духовних чернечих закладів освіти на Українських землях ХVІІІ ст.Фазан, В.В.
2012Просвітницько-громадська діяльність Києво-Печерської Лаври та Могилянської академії (XVII - XVIII ст.)Фазан, В.В.
2013Просвітницько-педагогічна діяльність Києво-Печерських ченців на Українських землях у XVIII ст.Фазан, В.В.
2015Формування духовності і моралі молоді в педагогічній спадщині Г. ВащенкаФазан, В.В.
2016Формування майбутньої життєвої позиції старшокласників Великої Британії в процесі правового вихованняФазан, В.В.
Відображення результатів від 1 до 14 із 14

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок