|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми навички
Відображення результатів від 1 до 19 із 19
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2021 | Soft skills у структурі організаційно-методичної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування | Огуй, С. |
2020 | The Formation of the Adaptive Model of Educational Management in the Sphere of Higher Education | Markina, I.; Zhuravska, N.; Yashchuk, S.; Opaliuk, T.; Karapuzova, N.; Карапузова, Н.Д. |
2020 | The Formation of the Adaptive Model of Educational Management in the Sphere of Higher Education | Markina, I.; Zhuravska, N.; Yashchuk, S.; Opaliuk, T.; Karapuzova, N.; Карапузова, Н.Д. |
2018 | Бібліотерапевтична робота із студентами з інвалідністю як шлях до інклюзії. Завдання, вміння та навички | Данільченко, Ю.Д. |
2012 | До питання професійної підготовки майбутніх соціальних працівників | Файчук, О. |
2019 | Змістова характеристика поняття фахова компетентність | Нагорна, Н. |
2016 | Категорії "знання", "уміння" і "навички" в дидактиці та лінгводидактиці | Бєляєва, О.М.; Лисанець, Ю.В. |
2014 | Методичні аспекти організації самостійної роботи студентів немовних факультетів з іноземної мови | Черчата, Л.М. |
2016 | Музично-теоретична підготовка майбутнього вчителя в Полтавському інституті народної освіти (1921–1933) | Дем'янко, Н.Ю. |
2022 | На шляху до навчання у цифровому просторі: підготовка вчителів та державних службовців у системі освіти дорослих | Бодик, О.П.; Шереда, Г.В.; Салагуб, Л.І. |
2020 | Навички ХХІ століття у шкільній освіті у Великій Британії | Тименко, М.М. |
2017 | Особливості організації засвоєння знань, умінь і навичок при різних типах педагогічної взаємодії студентів і викладачів у професійній підготовці | Цина, А.Ю. |
2023 | Особливості становлення STEM-освіти: зарубіжний досвід | Петренко, Л.М.; Кокарєва, А. |
2010 | Педагогічні умови формування соціально здорової особистості | Сайко, Н.О. |
2020 | Ринок праці: вимоги роботодавців до навичок працівників | Непокупна, Т.А. |
2021 | Розвиток комунікативно-мовленнєвих навичок дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | Котломанітова, Г.О.; Полнобродська, М.С. |
2018 | Структура готовності майбутніх кваліфікованих робітників аграрної галузі до професійної діяльності | Барбінов, В.В. |
2023 | Термінологічний аналіз основних дефініцій STEM-освіти | Кокарєва, А. |
2022 | Цикл диригентсько-хорових дисциплін у системі фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта | Багрій, Т.Є. |
Відображення результатів від 1 до 19 із 19
|