|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Автори Шрамко, Р.Г.
Відображення результатів від 1 до 20 із 24
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2011 | Cемантико-конститутивний потенціал двокомпонентних ізофункційних парадигм на взірець N1 + VF / N1 + Adj у системі предикатів психоемоційного стану суб’єкта мікрогрупи “душевне зворушення” | Шрамко, Р.Г. |
2021 | FORMING THE LINGUOSOCIAL AND CULTURAL COMPETENCE OF BACHELOR STUDENTS – PROSPECTIVE TRANSLATORS BY MEANS OF THE COURSE COMPARATIVE LEXICOLOGY AND GRAMMAR OF UKRAINIAN AND ENGLISH: EXPERIENCE OF USING CLIL TECHNOLOGIES | Rakhno, M.; Shramko, R.; Шрамко, Р.Г.; Рахно, М.Ю. |
2021 | FORMING THE POSITIVE MOTIVATION OF THE FIRST-YEAR STUDENTS OF A PEDAGOGICAL UNIVERSITY TO STUDYING THE ENGLISH LANGUAGE | Shramko, R.; Rakhno, M.; Рахно, М.Ю.; Шрамко, Р.Г. |
2022 | PARTICIPLE II / VERBOID AS A VERBAL REALIZER OF SUBJECT STATE AND ATTITUDE PREDICATE IN THE NATIONAL LINGUAL WORLD-IMAGE OF THE BRITISH AND THE UKRAINIANS (BASED ON JANE AUSTEN’S NOVELS) | Rakhno, M.; Shramko, R.; Рахно, М.Ю.; Шрамко, Р.Г. |
2021 | PREDICATES WITH “SUBJECT – HIS PSYCHO-EMOTIONAL STATE” SEMANTICS AS PSYCHOLINGUISTIC TOOL OF STUDENTS’ YOUTH INNER STATE REPRESENTATION | Stepanenko, M.; Shramko, R.; Степаненко, М.І.; Шрамко, Р.Г. |
2024 | SPECIFICITY OF TEACHING ENGLISH WRITING TO THE HIGH SCHOOL STUDENTS WITH DYSLEXIA AT SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN UKRAINE | Рахно, М.Ю.; Шрамко, Р.Г.; Rakhno, M.; Shramko, R. |
2022 | The role of foreign language communicative competence in the formation of professionally-oriented communication of intending bachelors of law: modern challenges | Shramko, R.; Rakhno, M.; Mokliak, V.; Mokliak, O.; Шрамко, Р.Г.; Рахно, М.Ю.; Мокляк, В.М. |
2023 | Using shadowing technique in forming the linguistic literacy of bachelor students – intending interpreters | Шрамко, Р.Г.; Рахно, М.Ю. |
2023 | Гуманітарна освіта в епоху диджиталізації: виклики та перспективи | Рахно, М.Ю.; Шрамко, Р.Г. |
2010 | Ієрархія морфологічної реалізації предикатів стану сучасної української мови на формально-граматичному рівні (на матеріалі мовної практики П.Куліша | Шрамко, Р.Г. |
2016 | Ізофункційна структура суб’єктної й предикатної позицій у реченнях із предикатами стану суб’єкта | Шрамко, Р.Г. |
2017 | Ізофункційні парадигми в системі предикатів стану в українській мові | Шрамко, Р.Г.; Степаненко, М.І. |
2024 | Інноваційні підходи до навчання ESL у вищій школі крізь призму сталого розвитку | Шрамко, Р.Г.; Рахно, М.Ю. |
2009 | Кореляція семантичного та формально-граматичного рівнів у реченнях із предикатами емоційного стану | Шрамко, Р.Г. |
2019 | Практика усного і писемного мовлення другої іноземної мови (англійська) | Рахно, М.Ю.; Шрамко, Р.Г. |
2019 | Практика усного та писемного мовлення (англійська мова) | Рахно, М.Ю.; Шрамко, Р.Г. |
2022 | Предикати стану суб’єкта як вербальні репрезентанти національної мовної картини світу (на матеріалі українськомовних перекладів романів «Гордість і упередження» та «Чуття і чутливість» Джейн Остен) | Шрамко, Р.Г.; Рахно, М.Ю. |
2017 | Проблема ізофункційності предикатів стану суб'єкта української мови в антропоцентричному висвітленні | Шрамко, Р.Г. |
2022 | Речення з предикатами стану / ставлення суб’єкта як маркери мовної особистості Ольги Кобилянської: прагмарелевантний вимір | Шрамко, Р.Г. |
2018 | Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 77942. Монографія "Ізофункційні парадигми в системі предикатів стану в українській мові" | Шрамко, Р.Г.; Степаненко, М.І. |
Відображення результатів від 1 до 20 із 24
|