DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Шрамко, Р.Г.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 20 із 24
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Cемантико-конститутивний потенціал двокомпонентних ізофункційних парадигм на взірець N1 + VF / N1 + Adj у системі предикатів психоемоційного стану суб’єкта мікрогрупи “душевне зворушення”Шрамко, Р.Г.
2021FORMING THE LINGUOSOCIAL AND CULTURAL COMPETENCE OF BACHELOR STUDENTS – PROSPECTIVE TRANSLATORS BY MEANS OF THE COURSE COMPARATIVE LEXICOLOGY AND GRAMMAR OF UKRAINIAN AND ENGLISH: EXPERIENCE OF USING CLIL TECHNOLOGIESRakhno, M.; Shramko, R.; Шрамко, Р.Г.; Рахно, М.Ю.
2021FORMING THE POSITIVE MOTIVATION OF THE FIRST-YEAR STUDENTS OF A PEDAGOGICAL UNIVERSITY TO STUDYING THE ENGLISH LANGUAGEShramko, R.; Rakhno, M.; Рахно, М.Ю.; Шрамко, Р.Г.
2022PARTICIPLE II / VERBOID AS A VERBAL REALIZER OF SUBJECT STATE AND ATTITUDE PREDICATE IN THE NATIONAL LINGUAL WORLD-IMAGE OF THE BRITISH AND THE UKRAINIANS (BASED ON JANE AUSTEN’S NOVELS)Rakhno, M.; Shramko, R.; Рахно, М.Ю.; Шрамко, Р.Г.
2021PREDICATES WITH “SUBJECT – HIS PSYCHO-EMOTIONAL STATE” SEMANTICS AS PSYCHOLINGUISTIC TOOL OF STUDENTS’ YOUTH INNER STATE REPRESENTATIONStepanenko, M.; Shramko, R.; Степаненко, М.І.; Шрамко, Р.Г.
2024SPECIFICITY OF TEACHING ENGLISH WRITING TO THE HIGH SCHOOL STUDENTS WITH DYSLEXIA AT SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN UKRAINEРахно, М.Ю.; Шрамко, Р.Г.; Rakhno, M.; Shramko, R.
2022The role of foreign language communicative competence in the formation of professionally-oriented communication of intending bachelors of law: modern challengesShramko, R.; Rakhno, M.; Mokliak, V.; Mokliak, O.; Шрамко, Р.Г.; Рахно, М.Ю.; Мокляк, В.М.
2023Using shadowing technique in forming the linguistic literacy of bachelor students – intending interpretersШрамко, Р.Г.; Рахно, М.Ю.
2023Гуманітарна освіта в епоху диджиталізації: виклики та перспективиРахно, М.Ю.; Шрамко, Р.Г.
2010Ієрархія морфологічної реалізації предикатів стану сучасної української мови на формально-граматичному рівні (на матеріалі мовної практики П.КулішаШрамко, Р.Г.
2016Ізофункційна структура суб’єктної й предикатної позицій у реченнях із предикатами стану суб’єктаШрамко, Р.Г.
2017Ізофункційні парадигми в системі предикатів стану в українській мовіШрамко, Р.Г.; Степаненко, М.І.
2024Інноваційні підходи до навчання ESL у вищій школі крізь призму сталого розвиткуШрамко, Р.Г.; Рахно, М.Ю.
2009Кореляція семантичного та формально-граматичного рівнів у реченнях із предикатами емоційного стануШрамко, Р.Г.
2019Практика усного і писемного мовлення другої іноземної мови (англійська)Рахно, М.Ю.; Шрамко, Р.Г.
2019Практика усного та писемного мовлення (англійська мова)Рахно, М.Ю.; Шрамко, Р.Г.
2022Предикати стану суб’єкта як вербальні репрезентанти національної мовної картини світу (на матеріалі українськомовних перекладів романів «Гордість і упередження» та «Чуття і чутливість» Джейн Остен)Шрамко, Р.Г.; Рахно, М.Ю.
2017Проблема ізофункційності предикатів стану суб'єкта української мови в антропоцентричному висвітленніШрамко, Р.Г.
2022Речення з предикатами стану / ставлення суб’єкта як маркери мовної особистості Ольги Кобилянської: прагмарелевантний вимірШрамко, Р.Г.
2018Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 77942. Монографія "Ізофункційні парадигми в системі предикатів стану в українській мові"Шрамко, Р.Г.; Степаненко, М.І.
Відображення результатів від 1 до 20 із 24
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок