|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Автори Кононова, М.М.
Відображення результатів від 1 до 20 із 54
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2024 | FEATURES OF STRESS RESISTANCE AND COPING STRATEGIES OF PSYCHOLOGY STUDENTS | Yalanska, S.; Kononova, M.; Anushkevych, V.; Danko, S.; Яланська, С.П.; Кононова, М.М.; Анушкевич, В.І.; Данько, С.В. |
2019 | The role of project education technologies in professional development of future speech patologists | Kononova, M.; Кононова, М.М. |
2021 | Аналіз взаємозв’язку травмівних переживань дитинства та дезадаптивної поведінки | Кононова, М.М. |
2024 | Аналіз показників стресостійкості та копінг-стратегій студентів закладів вищої освіти | Яланська, С.П.; Кононова, М.М. |
2022 | Аналіз чинників формування екопсихологічної культури молодшого школяра в умовах позашкільної освіти | Кононова, М.М.; Беседа, П.С. |
2021 | До питання про екологізацію освітнього середовища в інклюзивних закладах | Кононова, М.М. |
2020 | До проблеми депривації особистості в контексті глибинного пізнання | Кононова, М.М. |
2015 | До проблеми пізнання психологічних захистів у контексті психодинамічної теорії | Кононова, М.М. |
2019 | Застосування технології освітніх проектів у процесі навчання майбутніх дефектологів | Гриньова, М.В.; Кононова, М.М. |
2021 | Концептуальні проблеми емпатії у психологічних дослідженнях | Кононова, М.М.; Карпенко, А.О. |
2020 | Копінг-поведінка у подружніх пар з дітьми з психофізичними порушеннями: теоретичний аналіз | Кучма, Т.В.; Кононова, М.М. |
2022 | Копінг-стратегія як чинник професійної самоефективності військовослужбовця | Кононова, М.М.; Жорник, Є.І. |
2019 | Критерії та показники професійного розвитку майбутніх фахівців спеціальної освіти | Кононова, М.М. |
2017 | Можливості об’єктивації психічної травми при невротичній формі заїкання | Кононова, М.М.; Єланська, Д.В. |
2021 | Можливості пізнання впливу у глибинних ініатив активності на самоактуалізацію особистості | Кононова, М.М. |
2022 | Нова українська школа та моделі взаємодії в кризових умовах | Балюк, В.О.; Басенко, Р.О.; Білай, Д.В.; Большая, О.В.; Булага, К.М.; Важеніна, І.Л.; Гриньова, М.В.; Губарь, О.Г.; Донченко, В.І; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Князь, О.Г.; Козка, С.Л.; Колєснік, В.В.; Кононец, Н.В.; Кононова, М.М.; Костевський, О.Е.; Кошова, Т.О.; Кравченко, І.П.; Кропивка, О.Г.; Момот, О.О.; Пивовар, Н.М.; Стрижак, Ю.О.; Титаренко, О.О.; Товканець, Г.В.; Товканець, О.С.; Фесенко, Л.М.; Харченко, О.В. |
2022 | Особливості професійного вигорання в залежності від механізмів психологічного захисту | Кононова, М.М.; Кононов, Б.С.; Полова, Д.О. |
2021 | Особливості професійної самоактуалізації студентів-психологів, які переживають кризу фахової готовності | Гутиря, М.О.; Кононова, М.М. |
2020 | Особливості прояву копінг-поведінки у подружніх пар з дітьми з психофізичними порушеннями | Кононова, М.М.; Кучма, Т.В. |
2024 | Особливості психічного здоров’я студентів навчальних закладів з різним рівнем освіти | Кононова, М.М.; Перетятько, Л.Г. |
Відображення результатів від 1 до 20 із 54
|